Mesikuma meebrändi suurimateks väljakutseteks on konkurentide rohke arv ning lai tooteportfell. Kuna toote äratuntavusel on oluline roll brändi visuaalsel identiteedil, siis on ühtsel pildikeelel ja pakendigraafikal oluline roll emotsionaalse sideme loomisel tarbijaga.
Kontseptsioon
Mesikuma on rohkem kui mesi – see on päris Eesti mesi, mida ilmestavad uuenduslikud maitsed. Bränd sai oma nime ühest esimestest tootepakenditest, mille purki ümbritses küünlaks keeratav mesilasvaha leht. Sõnadest „mesi“ ja „valgus“ moodustuski Mesikuma nimi. Mesikuma mee peamisteks iseloomustavateks märksõnadeks on puhas loodus, kodumaisus ja innovaatilisus.
Kontseptsiooni loomisel on aluseks võetud mee looduslikku päritolu ning ühtlasi isiklikku, emotsionaalset aspekti – see korjatakse mesilaste lennuulatusse jäävatest Läänemaa liigirikastest metsadest ja niitudelt ning pakendatakse seejärel hoolikalt ja südamega purkidesse. Mesikuma logo on kombineeritud südamest, mis sümboliseerib armastust, soojust ja lihtsust, ning õiest, sümboliseerimaks kodumaisust, loodust ja suve.
Pildikeel
Mesikuma värvitoonid on inspireeritud loodusest – neutraalsed beežid ja roosad toonid rõhutavad mee looduslikku päritolu ja kvaliteeti, lilla õite maagilist sära.
Rohkem kui mesi
Mesikuma mesi on ideaalne kingitus. Iga mesi on tähistatud turvalindiga, millel on kindel omadus. See võimaldab koos meega kinkida ka emotsiooni.